Minecraft 1.7.2 İndir (Full)

mine-icMinecraft, yeni bir güncelleme, yeni bir Dünya ile tam 1 ay sonra tekrar karşımıza çıktı. Bu güncellemenin en önemli başlığı Minecraft Dünyasında güncelleme yapılmasıdır. Bunun yanı sıra onlarca güncelleme, yenilikler bizleri karşılıyor. Minecraft 1.7.2’de bulunan yeniliklerden bahsedelim. Öncelikle yeni eklenen Dünya ile birlikte alan genişletilmiş ve bu genişleme ile beraber okyanus azalmıştır, kara çoğalmıştır. Yani artık daha az denizle karşılaşacağız demektir. Oyunu daha keyifli kılacak bir başka yenilik ise, okyanusa yeni balıkların eklenmesi, denizden sadece balık değil çöp ve hazine tutulması ve oltaların geliştirilebilir hale gelmesidir. Haritaların parça parça olması ise canımızı sıkan ufak noktalardan bir tanesiydi. Artık bütün haritaları birleştirebilir ve böylece tek bir büyük haritaya sahip olabilirsiniz. Çeşitli bloklar kullanmayı sevenler için yeni blok türleri eklendi, bunun yanında yeni çiçekler, boyalı camlar eklendi. Son olarak eklenen yeniliklerin bazılarından bahsetmek gerekirse, sohbet ve komutlar ile ilgili bir çok güncelleme ve yenilikler yapıldı.

Lisans: Tam Sürüm (Full) Versiyon: 1.7.2 Sistem: Windows Tarih: 25.10.2013
Boyut: 1 MB (Launcher) Dil: Türkçe Üretici: Mojang Site: Minecraft
İndir İndir (2. Alternatif) Virüs taraması yapılmıştır.
Not: te-logo  launcher dosyasıdır. Eğer otomatik olarak istediğiniz sürüm yüklenmediyse, sürüm değiştirme sayfasına giderek sürüm değiştirmeyi öğrenebilirsiniz.
  • http://chorme mert

    minecraft indirmek istiyom

  • http://yıldızcafe Hayalimdin05

    Minecraft hata veriyor nasıl düzeltileceğini bilmiyorum

  • admin

    Lütfen bize hata hakkında bilgi verin.

  • http://minecraftindir.net Sami Yusuf

    Arkadaşlar çok güzel bir oyun

  • http://google kaan

    Bana önerebileceginiz bir java sitesi varmı verdiginiz sitede açılmıyorda…

  • http://google alperen

    hatanın gitmesi için güncelleyin olmasa silip gine yükleyin

  • emir can

    Abi bilgisayarı açıp kapatınca siliniyoo açılmıyo

    • admin

      Dosyayı nereye indirdiğine dikkat etmen gerekiyor. “İndirilenler” klasöründen masaüstüne taşıman gerekiyor Minecraft dosyasını.

  • http://www.minecraftindir.net/minecraft-1-7-2-indir/ ruhat

    Müthiş Allah razı olsun 9 ay uğraştım sonunda buldum sağolun :)

  • http://mimecraftindir aycan

    Yaaa ben 11 yaşındayım tabletim android açmıyooo neden

  • http://minercfat emre

    iniyo ama acmiyor cözüm
    :(

    • admin

      Hatadan bahseder misin?

  • MustafaBuğra

    neden oyunum açılmıyo javam var

  • nida

    peki paralı mı

  • deniz

    tesekkur abi

  • deniz

    abi bu bende yuklu olan kayıtlı hersey

  • salh

    hayır oyun paralı değil

  • salh

    java bekleyerek açtırır selamlar mınecraft ustası salih efeguner

  • Furkan Yeniden Doğuş

    benden java istedi bende java var ama yükledim olur inşalllah

  • Eren

    bende Report hatası var!!!!

  • Muhammed

    Oyunu beş altı kez indirdim Minecraft yazısı Çıkıyor ama oyun açılmıyor

    • Ömer

      Bende de oluyor kardeşim

  • Oğuz

    Abi minecraftın açılması için ana kart gerekiyomu

    • http://www.minecraftindir.net Minecraftİndir.NET (Admin)

      Anakartsız bilgisayar mı olur :)

      • BEKİR

        haha hakılısın 😀

  • isimsiz

    1.7.2. diyor 1.8.4. çıkıyor ama

  • ufuk samet bedük

    olmuyo şöyle bir oyarı çıkıyo_this application requires a java runtime environment 1.7.0_ böyle yazıyo nasıl yükleyebilirim admın

  • qismed

    Muhammed sen Minecraft yaz aramada orda minecraft hakkinda her seyi sil sora Minecraft indir Onda olucak

  • Utku

    Oyunun açılması için hangi javanın olması gerek Admin?

  • Utku

    İNDİİİ ÇOK SAOLLUUNN

  • Tezcan

    oldu

  • kubilay

    ben tam oynuyorum yapanlara çok tşk

  • ahmet

    bunu yapana 10000 gere masallah

  • Berke

    ya ben tam 24 kere indirdim nerde bulabilirim bu minecraft ı söylermisiniz bilgisayarım windows 8

  • sezer

    ben açıyom play diyorum bekliyo bekliyo acılıp crash report falan dio napcaz

  • isimsiz

    ben bikere indirdim çalışmştı 1 gün oynadım sonra bozuldum tekrar indirdim çalışmıyor napcam ya admin cevap lazım bana

  • fatih

    beyler hata veriyor napıcam

  • hüseyin kuşlaroğlu

    paralımı bu oyun

  • alper

    bütün versiyonlar çıkıyor. çok saolun

  • ışık

    arkadaşlarımla paylaştım çok sağol un heryerde virüs vardı Çok Saol un Allah sizden razı olsun :)

  • omer

    eyvallah eline sağlık çalıştı

  • ferat

    admin kardeş umarım virüs yoktur soru soruluncada bi zahmet cevapla :)

    • http://www.minecraftindir.net Minecraftİndir.NET (Admin)

      Ferat kardeş işler güçler pek zaman bulamıyorum bu aralar :) O yüzden biraz idare edin beni.

  • ferat

    beyler öneml,i bilgi ;

    eger minecraft yazıyoso ve göruntu yoksa çalıstıra girin .minecraft adlı dosayayı silin sonra yeniden indirin sorun kalmaz :)

  • muhammed çabaş

    Virüs programım paralı kaliteli bu na izin verdi 😀 hll sağolun

  • polat

    çok saolun hemde çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  • yunus

    :(( herkez oynuor artık bende oynamak istiyorum ama hep demo gelior nolu yardımcı olun

  • furkan

    1.7.2 mi bu yaaa

  • emirhan

    saol uzun zamandır oynayammaıştım

  • yasir

    ellerinize sağlık çalıştı

  • sedat

    eyw 8 sani+ye oldu ellerine salık katdeş

  • berat

    oh yeha indirdim sate bende var dı ama kuzenim sinirdin silmiş ve yeniden indirme qeyfs 😀

  • mustafa

    abi oyunu güzel güzel oynuyodum oyun kafayı yedi naapcam lütfen söylermisin